Najnowsze Wpisy

No to jazdaaa :P Komentarze (5)
17. kwietnia 2003 20:45:00
linkologia.pl spis.pl

Jade z tym weblogiem, chociaz sie zastanawiam narazie po co go założyłam, mam innego :P na początek podziekowania dla tych co juz tu zajżeli :* mysle ze sobie poradze z tym blogiem. HTML opanowany wiec damy rade :)

Moze cos o mnie? 

Mam na imie Efa :P, mieszkam w JoT.GiE :P (75 sCeNa). Kocham Hip- Hop & Graffiti, wychowałam sie w tej kulturze i narazie tak zostaje, wątpie zebym zmieniła swoje zainteresowania. Ech pisze "zainteresowania" a przeciez to moje życie...    Narazie spadam... Miłego wieczoru . PZDR                  

                                 

ponad-chodnikiem : :

ekhm ekhm Komentarze (4)
17. kwietnia 2003 19:16:00
linkologia.pl spis.pl

zaczynamy :)

ponad-chodnikiem : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

po-ziomka | edytek | ewelinka | kalinka | malfinka | Mailing